Ledig idag.. =o)

Så gott att vara ledig lite.. =o) Så idag blir det en heldag med mitt lilla liv..
Finns inget bättre sätt att spendera en ledig dag på faktiskt.. Just nu sitter hon och leker med vatten i diskhon..
Jag skulle hänga upp en spegel, men så kom jag på att jag kanske måste ha större skruv till det?
Eller så räcker dom jag har, jag vågar dock inte chansa.. Vore just my luck om spegeln trillar ner är klart..
Hoppas på sms från supporten snart så jag vet om det funkar med liten skruv.. ;-)
Har skickat bud med mamma som ska till IKEA idag.. Hyllor ska inhandlas till tvrummet..
Känner att det är dags att göra det lite hemtrevligt här.. ;-) Behöver ju få upp lite grejer på väggarna..
Åhh förresten så måste jag skicka ett STORT grattis till Linda och Jonas här oxå.. Som fick en så himla himla gullig dotter i helgen.. På Lördag ska jag allt dit och mysgosa lite.. Så mycket längtar jag.. <3 <3
Får troligtvis mitt zumba idag, ska bli himla kul.. Måste röra lite på fläsket är klart.. =o)
Ne nu har Tindra badat färdigt säger hon.. Så nu blir det mys med bästa.. <3
Take care..
Over and out..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0