Söndag..!!

Då va det ett tag sen man skrev igen då.. Har inte mycket för mig så tänkte jag kunde slänga ihop ett litet inlägg..
Har mest jobbat faktiskt sen jag skrev sist.. Det känns ibland som om att jag jobbar hela tiden verkligen.. Det är helt galet egentligen, men måste ju faktiskt ha en inkomst.. Men antar att det är för att jag har för mycket att göra som jag är trött och virrig mest hela tiden.. Antar att det går över sen med.. =o)
Saknar mitt lilla gull bara när jag jobbar så mycket.. Känns inte alls kul att jag inte kan vara med henne hela tiden.. Men hon är ju ändå med sin pappa så det är ju bra det iaf..


Jag känner att jag verkligen vill tillbax till england.. Bara för några dagar, hade behövt lugnet tror jag.. Bara kommit bort från allt lite.. Fått vila upp kroppen lite, och huvudet oxå för den delen.. ;-) Men tyvärr hinner jag inte med det riktigt nu.. Det är riktigt synd om ni frågar mig.. Hade velat pussigosa lite med min Gabi ju.. <3


Det lutar åt att det blir Casa den 27.de.. Va längesen man va där allt.. Kan bli spännande.. Hoppas det blir kul iaf.. Och jag hoppas verkligen inga fuckers förstör kvällen, fast vi får väl se.. Är man född idiot så kommer man troligtvs att dö som idiot oxå.. Ledsen att säga det men det finns verkligen folk där ute som bara är så jävla blä.. Utrota alla puckon säger jag.. =o)


Nej nu får jag väl ta tvätten lite då.. Så får jag väl sova sen med så jag orkar med att jobba i natt igen..
Ha det gott och ta hand om varandra..
Over and out..!!


Kommentarer
Postat av: gabriella

sikken tur att din underbara vän låter dig pssigosa hur mycket du vill på henne då! För hon vill nog pussigoosa lite på dig med nu känner hon :( Kom snaaart!!

2010-11-22 @ 00:55:43
URL: http://bellavie.co.uk
Postat av: Linda R

Ja de gäller att hänga med i svängarna...dom små liven växer bra fort ju :p Klart jag är på för en dejt snart igen...säg bara tid o plats and I will be there :p

2010-12-13 @ 18:03:05
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0