Onsdag

Dags för lite uppdatering då.. Nu är jag inte på dåligt humör längre heller.. =o)
Det va lättare än jag trodde faktiskt att bara stänga av om man säger så.. Det gillar vi..
Finns så mycket annat man kan göra med sin tid, värdelöst att sitta och vara bitter är klart.. ;-)
Så mig går det ingen nöd på.. Jag har det faktiskt riktigt bra..
Igår fyllde min lilla skrutt två år.. Tänk va tiden har gått fort.. Fast frågar man henne är hon fem, och det är ju ännu värre.. =P Meen så fort det går nu så är hon ju snart det.. Pausa tiden?? Ja tack..


Mamma va här och bytte data med mig igår.. Vågade inte ha kvar hennes mer eftersom att Tindra börjat intressera sig mer för datan nu.. Blev lite nervös när hon kom och högg en gaffel i tangentbordet.. Kände inte riktigt att jag ville bli tvungen att köpa en ny till mamma.. =P Men den jag har nu funkar ju bra till mig.. Bara jag kan nörda face är jag nöjd är klart.. ;-) Fick min nya boxer med igår, en inspelningsbar.. Gött nöjd ändå att jag köpte den.. Blev helt lycklig när jag kunde pausa och spola och allt.. Så ikväll spelas Greys in, så jag kan se det när jag slutar jobbet imorrn..
Fick även upp mina hyllor igår, nu ska det bara upp grejer på dom.. Det börjar bli ordning nu.
Va på föräldrasamtal på daigs igår.. Fröken hade bara bra saker att säga om våran gullunge.. Hon va så före i allt och framåt och duktig.. Även skönt att höra att dom tycker Tindra är himla trygg och mår gott trots att jag och Fredrik gick isär när hon va så liten.. Då känner man att man gjort ett bra jobb.. ;-)


En galen tanke slog mig när jag vaknade.. Idag är det 10 år sedan Ingela dog.. Kan inte fatta att det gått så lång tid.. Det är helt sjukt.. Måste komma iväg till graven snart, känns jätte dumt att jag inte varit där på länge.. Fast det betyder ju dock inte att jag inte tänker på henne.. För det gör jag.. Skrattar fortfarande åt vår idé att fånga en älg, det hade nog gått dåligt.. R.I.P <3


Annars har jag nog kanske inte så mycket annat att säga faktsikt.. Livet flyter på och jag kan inte säga annat än att jag faktiskt mår ritkigt galet bra just nu.. Har det jag behöver i mitt liv känner jag.. Goda vänner och min Tindra, det är allt som krävs för att jag ska vara lycklig.. Ahh det och lite sms med, och det tar min vän hand om så bra.. ;-) Ne nu får det bli kaffe på detta..
Take care..
Over and out..!!



Kommentarer
Postat av: Linda R

Kul att höra att du trivs med livet och allt som hört det till :) de är ju så det ska va ;p

2010-11-17 @ 19:29:02
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0