Tisdag..!!

Med risk för att låta läskigt deprimerad vill jag varna känsliga läsare.. =P Sluta läs om du inte gillar gnäll.. ;-)
Igår va en dålig dag, och idag när man ska åka hem från jobbet så är det snö.. Fy faan för snö..
Åter till igår.. Snubblade in på lite grejer jag hade klarat mig utan att se.. Jag överlever väl är klart, men tycker faktiskt att personen i fråga, som nu i mina ögon inte existerar längre, kunde sagt nåt själv.. Man kan lixom inte äta kakan och ha det kvar.. Kanske funkar så får dig ditt pucko, dock inte för mig.. Med tanke på omständigheterna och hur det faktiskt låg till från början borde jag kunnat räkna ut detta med fötterna.. Jag borde vetat bättre helt enkelt, men alla gör vi misstag här i livet.. Jaja man ska väl inte gråta över spilld mjölk heller sägs det ju.. Raderad är du iaf, både i telen och ur mitt liv för gott.. Dig, ditt vidriga lilla kryp, vill jag så faan heller se igen.. Tack å hej..
Oxå idag när man ska åka hem från jobbet så har det kommit snö.. Va faan.. Detta är inget kul.. Avskyr snö.. Det är ju bara kallt, blir massa slask och halt ju.. Inte okej detta..
Men men, den kommer varje år så det är bara att bita ihop tills det blir bättre väder.. Va och hämtade Tindra hos Fredrik förut, hon gillade inte riktigt snön hon heller.. Hon blev jätte glad när jag kom, inte för att det va så noga att mysa med mamma kanske.. Utan för att jag skulle köra henne till dagis.. Skitunge.. =P
Idag är det fika med Emelie som gäller.. Ska bli himla trevligt.. Har inte träffats på länge.. Behöver nog muntras upp lite jag.. Har en människa som gör tappra försöka att på sms muntra upp mig med, han lyckas fint.. ;-)
När jag är inne i Vara sen så ska jag även beställa tårta till min älskling som ska firas i helgen.. Hon fyller ju 2 den 16.de, shit va fort tiden går eller..
Ne nu får det vara färdig bloggat för idag..
Over and out..!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Längtar som fan ska du veta.. Saknat dig jätte massor.. Ska göra mitt bästa att försöka muntra upp dig :)

Puss och kram

2010-11-09 @ 08:35:48
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag skulle oxå vilja pausa tiden lite.. Annie blir lixom 3 på tisdag.. Hallå, vart tog den tiden vägen??



Du och dina mezz :P Men jag är glad för din skull, du är stark!! ;)

Puss och kram på dig hjärtat <3

2010-11-20 @ 09:28:35
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0