Fredag...

Kände det va dags för lite uppdatering nu då.. Jag har inget direkt att göra ändå innan jobbet.. Jag har tvättat det som skulle tvättas, handlat det som skulle handlas och städat mitt hem.. Nu då? Ahh egentligen kanske jag behöver sova lite, har jobbat natt i natt.. Emelie sa till på skarpen förut: "Inte konstigt att du är svimfärdig och mår dåligt.. Du håller på att jobba ihjäl dig.." Meen det tror jag inte..
Ikväll ska jag jobba hos mina mandelblommor igen.. Det va sjukt längesen nu.. Så ska bli himla kul.. Blir jobb där även imorrn, och på tisdag.. Då kommer jag dock jobba lite för mycket tror jag.. Börjar kl 18:00 på måndag, slutar tisdag 06:30.. Åker då till Nossebro och jobbar 07.00-13.30, för att sen börja jobba igen kl 18:00 till 06:30 på Onsdag.. =o) Ska nog gå bra det med.. Efter det hämtar jag mitt lilla gull.. Saknar henne så galet mycket när hon inte är hemma men måste ju änna jobba.. Ska ju plugga med va tanken men har fortfarande inte fått brev från skolan.. Det tycker jag är himla konstigt.. Men dom kanske skickar ut det när det är dags att börja.. Vad vet jag?!
Funderar lite på om Sallad och knäckebröd är en bra diet? Nån som vet? Ska börja träna med.. Vet dock inte hur jag ska passa in det mellan allt jobb, men jag löser säkert det med.. Ska köpa Zumba nu iaf, och det kan jag ju träna när Tindra sover.. Känner ibland det vore bra om jag kunde få några timmar extra på dygnet? Iaf dom dagarna jag är ledig.. Känns ju som att dom dagarna går galet fort.. =(
Är himla nyfiken på hur det går för Linda och Jonas.. Kommer det nån liten bebis tro? Längtar iaf tills jag får se det lilla livet.. Meen lär väl bli galet bebissjuk är klart.. Håller tummarna för att allt går/har gått bra iaf.. <3


Hmm undra just om det är nåt annat viktigt jag ska tala om tro? Nja jag tror inte det.. Jag hatar vintern så jag känner mig allmänt nere just nu.. Då hittar man lixom inte mycket inspiration till bloggen heller.. =P
Såå nu får jag väl hitta nåt annat att göra innan det är dags att åka till jobbet.. Hmm..
Ha det gott där ute..
Over and out...!!

Kommentarer
Postat av: Elin Härling

Japps, en liten flicka... Trodde ju det var en pojke där inne... Kram

2010-10-29 @ 15:20:36
Postat av: jessica

ja dom fick en lite Felcia för 2 veckor sedan i dag:):):) men dom e kvar på sjukhuset då hon äter dåligt på henne..längtra tills man få se sin systerdotter:)

2010-10-29 @ 17:01:47
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/
Postat av: Emma

Ooh, vi kan ju Zumba ihop på gymmet i Vara?? :D Tänkte prova det nästa vecka :P

2010-10-29 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0