Fartfyllda dagar..!!

Jupp det har det allt varit nu, full fart hela tiden.. Jobb och massa annat om vartannat, blir skönt när man slutar imorrn bitti så jag kan ha mitt lilla troll hemma i några dagar.. Idag har jag varit i Alingsås med min lilla pärla då mina lampor inte riktigt har funkat som jag vill.. Kändes änna lite pinsamt när jag hämtar den igen och dom säger "Ja det va en trasig glödlampa".. Orka att man är så oteknisk att man måste lämna bilen på verkstad för att byta det.. Meen till mitt försvar så va man faktiskt tvungen att skruva isär hela alltet, och jag har faktiskt inget garage att vara i.. Annars hade jag nog klarat det galant.. För Emelie Lindblom kan ju faktiskt själv.. ;-) Jaja nog om det, nu funkar dom ju iaf, och jag fick "spana" på folket som jobbar där är klart.. *hahah* Åkte efter det på en frukostdejt med bästaste Linda, alltid lika trevligt att träffa henne och lilla MIlicia.. Dom är ju för söta..
Pratade semester på personalmötet igår, lite knepigt att prata om att vara ledig.. Jag har ju alltid jobbat semestertider annars.. Och det lär väl inte bli nåt undantag i år.. ;-) Funderar på att jobba i Nossebro tre veckor och ha semester en vecka.. Tindra ska få komma ut på lite äventyr är planen.. Blir ev en liten semester tripp med Linda och Milicia med, kommer bli kul kan jag tänka mig.. Borås djurpark står högst på listan med.. Det kan nog Tindra tycka om, och ja, jag erkänner att jag är gött sugen på att åka dit.. Vill se älgarna är klart.. ;-)
Det går inget vidare för mina planer med en resa till England just nu dock.. Jag är inte riktigt säker på att det går ihop sig.. Värdelöst om ni frågar mig, jag ville ju verkligen dit.. =( Och dessutom hittade jag en sida som säljer engelskt te, gött glad blev jag.. Så jag ordnade en beställning, den va betalt och allt.. Så får jag ett mail att teet va slut.. Och att jag kunde få en annan sort istället.. Nej tack du, det va ju bara just den sorten jag vill ha.. Typiskt.. Så får väl pengarna tillbax då.. Kan beställa te igen i slutet på feb/början på mars.. En evighet ju.. Såå jag hoppas min bästaste vän Gabi skickar ett par påsar till mig.. Men det löser hon nog.. ;-)
Oroande nyheter har även nått mig idag, inte alls kul måste jag säga.. Så dåligt uppdaterad om vad som händer där ute.. Men jag hoppas verkligen på det bästa, händer dig nåt förlorar ju Team Emelie.. =( Håller iaf tummarna nu, inte riktigt redo att släppa dig än är klart.. ;-)
Ne det va om man kanske skulle göra nåt annat lite vettigare nu.. Lite småplock finns alltid att roa sig med är klart.. Förstår inte hur barn kan stöka ner så.. =P Tindra är världsbäst på att slänga grejer överallt, dock inte alls lika bra på att städa.. Men men, hon lär väl sig det med så småningom är klart..
Nu ringer Lindis så dags att kila.. =o)
Ha det gött..
Over and out..
// Emelie..!!

Kommentarer
Postat av: gabriella

tepasarna har skickats dock e jag inte alls pigg pa att det inte ser bra ut for englands resan :( jag saknar ju dig din fis. :( love u

2011-02-02 @ 23:27:12
URL: http://bellavie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0