Lååång dag..

Jovars denna dagen har allt varit himla lång.. Har hunnit med en massa grejer.. Har varit i Lidköping, fick köpt kläder och lite leksaker till mitt lilla troll.. Hon ville ha en pyjamas med My Little Ponny på, det fanns givetvis inte.. Men jag hittade en bamsepyjamas med en enhörning på, det funkade lika fint det.. Hon blev riktigt nöjd mammas lilla gullunge.. Jag har allt hunnit med iaf två telesamtal med Linda idag, tråkigt att jag inte kunde följa med på Aqua-Bike ju.. Men det kommer fler tillfällen hoppas jag.. =o)

Har tagit fler hål i öronen idag, två stycken i varje.. Usch det gör ont nu kan jag säga, Tindra har varit himla kramig idag så hon har mosat mina öron både en och två gånger.. Men det gör inget, hennes kramar är ändå världens mysigaste.. ;-) Sen va jag inne hos läkaren med henne, det va en uppföljning om hur det hade gått med medicinen.. Och tydligen så ska hon fortsätta med den, så varje gång hon blir förkyld ska hon få medicin.. Stackars lilla barn säger jag.. Men som tur är så verkar den smaka gott, så hon verkar inte lida av att äta den heller är klart..
När vi kom hem i em bestämde vi oss för att baka drömmtårta.. Tindra va ju himla duktig, hjälpte till och med mamma att knäcka ägg.. Så fick änna knäcka dom i en kopp så jag kunde rensa ur allt skal som oxå hamnade i, hon har inte riktigt fått in "knäcka ägg tekniken" än utan hon mosar ihop hela alltet.. =o) När jag hade hällt smeten i pannan och Tindra satt på golvet och åt det sista ur bunken kläcker hon plötsligt ur sig: -"Lindblom, hur går det?" Gött förvånad blev jag, så frågade jag henne -"Tindra va sa du?" Då svarar hon mig: -"Mamma Lindblom, hur gååår det?" Hon är ju för härlig asså.. Har verkligen haft en underbar eftermiddag med henne idag.. Vi har bara myst och gosat massor.. Önskar alla dagar kunde se ut så..
Nu är dock energinivån allt annat än hög kan jag säga.. Har sovit alldeles för lite det sista, så ikväll lär det bli sängen tidigt för min del iaf.. Imorrn ska jag försöka komma iväg till Grästorp och hälsa på Tina och hennes små killar.. Kom att tänka på henne för ån dag sen, att jag inte ens sett Lucas än.. Känns inte alls bra, så imorrn hoppas jag det blir ändring på det iaf..
Ne detta får räcka med uppdatering för idag.. Nu kanske jag ska ringa Linda och se vad hon tyckte om Aqua-Biken är klart.. Ha det gott där ute så hörs vi säkert snart igen.. Jag har ju blivit riktigt duktig på att uppdatera bloggen nu, får se hur länge det håller i sig.. ;-)
Over and out..
// Emelie

Kommentarer
Postat av: Tina :)

hehe nee då de tog inte så långt tid :) melle undra så vem som hade sökat ner så på hans rum :P

Ja vi får allt försöka träffas snart igen :) pusss

2011-02-04 @ 14:33:43
URL: http://jusstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0