Underbar helg..!!

Jaha då va även denna helgen slut, och jag kan inte säga annat än att jag har haft himla kul faktiskt..
Igår va jag hos Linda och åt lite mat och tog några glas vin.. Efter maten bestämde vi oss för att ge oss på dansmattan, fick lära mig den hårda vägen att det inte direkt va nåt för mig.. Jag lyckades få ett C i "betyg", inte så roligt med tanke på att Svante hoppade runt som en tok och fick ruskigt bra poäng.. Kan inte säga annat än att han va himla duktigt. Linda gjorde bra ifrån sig hon med, och även Jonas och Gustav.. Jag lyckades väl några gånger med visserligen, men jag va lite för stel till en början.. Vinet hjälpte mig nog med det ju mer tiden gick.. Gustav gick iaf oxå in för det hela, han rörde både armar och ben.. ;-) Jag, Linda, Jonas & Gustav bestämde oss även för att göra en låt tillsammans, vi satt vid varsin pil och skötte bara den.. Då kan man ju tycka att vi borde fått högsta poäng och träffat alla bollar som man skulle träffa, meen inte då.. Jag missade flera stycken, hur man nu kan lyckas med det när man sitter med handen på den ENDA pilen man ska trycka på.. Helt ofattbart.. Meen till mitt försvar så va jag inte den enda som inte lyckades med alla.. ;-) Hur som helst så va jag den enda som lyckades få ett C.. Aja, nån måste ju vara sämst oxå, lika bra att det är jag då.. Lite senare på kvällen kom Mathilda oxå.. Himla trevligt, Linda och Mathilda är ju föör sköna att umgås med asså.. Tror inte det är möjligt att ha tråkigt med dom.. ;-) Dock va Gold Team inte helt komplett, och jag kan inte säga annat än att Sandra, vi saknade dig allt.. <3 Hoppas du kan hänga med på nästa äventyr.. ;-)
Idag har jag spenderat förmiddagen hemma hos min mor.. Tindra va nöjd när hon hade varit ute med mormor och matat (som hon själv sa) "Hönsen, Ankorna och Plankorna(??)".. Vad hon matade plankorna med har jag ingen aning om.. Under tiden som dom va ute och traskade runt bland dessa vidriga varelser så satt jag inne och nörda face och kollade på förra veckans avsnitt av One Tree Hill.. Det passade mig som handen i handsken kan man säga.. ;-) Kom iaf på idag att jag nog hade velat ha en gräsmatta, där Tindra kunde varit ute och lekt i sommar.. Hade velat att hon skulle ha en gungställning och en egen sandlåda.. Men tyvärr kan man inte få allt man vill, tur vi har lekplats i närheten iaf.. Längtar tills vi kan gå dit..
Sen i em kom Tina och Kristian hit med ett bord jag köpte av dom.. Tina frågade om jag ville ha hjälp att sätta ihop det, men det kunde väl inte vara så svårt tänkte jag.. Det va ju ett IKEAbord, bara att skruva fast benen lixom.. Meen tjii fick jag är klart.. Herregud va jag kämpade med dessa ben.. Dom va ju tvugna att sitta åt ett visst håll för att piggen på benen skulle sitta rätt så skivan under satt uppe, ååå vad jag skruvade i och ur dessa förbannade ben då.. Fick piggen åt fel håll, VARENDA gång.. Och som om att det inte skulle vara nog hamnade den inte bara fel åt ett hål, utan jag fick den åt alla håll utom rätt håll.. Mitt tålamod är väl inte direkt det bästa, men till slut lyckades jag iaf få dit dom.. Och Tindra satt så gulligt och frågade om det gick bra sisådär ett 50-tal ggr under tiden som jag satt och skruvade, lilla skruttunge.. <3 När jag väl fått ordning på benen blev det iaf jätte bra, det borde passar mycket bättre in än det jag hade innan..
Sen ytterligare några timmar senare fick jag även sålt min Nissan.. Gött för mig.. =o) Då slipper jag tänka på den mer.. Såå ja jag kan inte säga annat än att det har varit en riktigt trevlig och bra helg.. Ibland går det bra för mitt lag ändå tror jag.. Fast jag kanske har börjat fundera på om jag håller på att förlora.. Meen jag ska verkligen försöka att inte dra några förhastade slutsatser denna gången.. Det är ingen lätt sits att sitta i, det förstår jag verkligen.. Men jag är som jag är oxå, inte så jätte bra på att lyssna på förklaringar lixom.. Men skulle det bli så att det skulle finnas nåt att förklara sen, så ska jag verkligen försöka att lyssna.. Lovar dock inget, meen jag ska göra mitt bästa iaf.. Mer än så kan jag ju inte göra..
Ojj va långt detta inlägg blev då, fast jag hade lätt kunnat skriva mer.. Men då blir det så himla jobbigt att läsa så nu sätter jag punkt här.. Ha det gott.. Finns förövrigt en anledning till att hela texten sitter ihop.. Den kommer här: Det funkar verkligen inte att hoppa ner rader på denna jävla skiten.. Jag har testat att hoppa ner 10 rader för att det ska flytta sig, meen sen när jag publicerar så trycks allt ihop till en enda lång text.. Varför är det så?????
/// Emelie.

Kommentarer
Postat av: Linda R

Hhaha ja jag blev gött förvånad att killarna va med på dansmattan-alla killarna oxå!! Svin kul men mindre pinsamt att Svante ägde oss :p haha =)

Kul att du gillar att umgås med oss-för vi gillar dig me-super mycket =)=)=)=)



Och jag tror du gör rätt som ger h*n en chans till en "förklaring...om det nu kommer behövas-vilket du inte kan veta än. Men tror nog det ska mycket till för att ditt lag ska "förlora" =) Du som är så go =)

2011-02-07 @ 18:28:07
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Emma B

Men va kass att du inte kan hoppa ner några rader..? Skumt, det funkar för mej..



(Har lösen på min blogg, kan skicka det till dej på fb om du vill)

2011-03-02 @ 19:47:17
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0