Tisdag..!!

Linda förklarade för mig att jag är galet dålig på att blogga, och hon förklarade fint för mig att det minsann va i November jag skrev sist.. Så för att min plutta ska vara nöjd kommer här ett inlägg.. ;-)
Först och främst måste jag berätta att min galet underbara dotter blir så himla stor så himla fort.. Varje dag känner jag verkligen att tiden går vansinnigt fort, fattar inte riktigt hur det är meningen att man ska hinna med.. Jag som ville att Tindra skulle vara liten alltid, det blev dock inte så.. Hon trallar ju runt hemma och jag tror inte längre det finns några ord hon inte kan säga.. Finast är hon, mammas lilla trollunge..
Så till annat, mycket grejer har hänt på denna tid, både bra och dåliga.. Jag har stängt ute folk ur mitt liv, jag har fått tillbax människor i mitt liv som jag saknat, jag har hittat nya underbara människor och tyvärr har nån valt att stänga mig ute ur sitt liv.. Ja jag säger tyvärr, då jag ändå trodde vi va vänner.. Men jag hade tydligen fel, och då klarar jag mig faktiskt utan dig.. Men du har dock ingen rätt att försöka skylla det på nån annan, då det är du själv som gör detta.. Du anklagar mig för att ha sagt det ena med det tredje och det har jag faktiskt inte gjort.. Så egentligen borde jag väl tacka dig för att du gjort detta val, vi passade inte som vänner helt enkelt, då vi inte verkar vara riktigt överens om att man faktiskt inte väljer varandras vänner.. Sånt kanske man höll på med på högstadiet, men nu är vi snart 25 år faktiskt då vet man bättre..!! Aja, nog om det..
Bättre att skriva lite om allt bra istället.. Linda drog med mig på Ladies Night i Vga för ett tag sen.. Det va lätt det bästa jag har gjort på länge.. Galet underbar kväll hade jag med henne, Mathilda och Sandra.. Ser fram emot fler kvällar med dessa underbara människor.. Och kanske vi blir fler då, kommer bli gött kul.. =o) Dock hittade jag en gammal vän där som jag vet inte är så bra för mig, men jag bara kan inte hålla mig borta tydligen.. Denna gamla vännen heter Tequila och gjorde så jag mådde allt annat än bra dagen efter, meen lätt värt det.. ;-)
Förutom att jag "rensat ut" bland folket i mitt liv har jag som sagt även fått in personer som visade sig bli mycket viktiga i mitt liv.. Det gillar jag galet mycket.. Jag kan inte säga annat än att jag trivs galet bra med mitt liv.. Jag har bestämt att 2011 ska blir det bästa året, och ja enligt mig har det börjat riktigt bra.. =o)
Jag har bestämt mig för att elaka människor inte kommer att ha nån plats i mitt liv, och att jag inte alls tänker ställa upp för folk som faktiskt inte ställer upp tillbax.. Jag ska bara finnas för folk som förtjänar det.. Blir lite lätt överkörd annars, och det har jag tröttnat på..
Vill åka till min fina Gabriella i England när hon fyller år.. Hoppas verkligen jag kan lösa det, så man kan fira hennes "halvvägs till 50" årsdag.. ;-) Härligt att jag skaffat hemtele med nu så vi kan prata oftare.. =o)
Får ju faktiskt inte heller glömma att skriva att jag ju gått och köpt mig en ny bil.. Meen så känner jag lite att det inte riktigt spelar nån roll om min bil är en från 70-talet eller en från 2010, nåt går alltid sönder ändå.. Min bil hann ju iaf bli tre veckor innan nåt gick sönder.. Jag och bilar är verkligen ingen bra kombination.. Tacka faan för nybilsgarantin säger jag bara.. =o)
Jag hade kunnat sitta här och skriva en halv bok om allt som hänt under tiden som jag inte bloggat, men jag känner inte riktigt att jag hinner det.. Dessutom orkar väl ingen läsa det heller är klart..
Så Linda det får räcka med uppdatering för denna gång.. ;-)
Over and out..!! // Emelie

Kommentarer
Postat av: Linda R

Haha ja din gamla vän teuqila va en mycket god och närvarande vän den kvällen =) Den lyckades till och med lura sig i mig hahaha =) Du är crazy :p



Gould Team rouls!!

2011-01-26 @ 13:58:42
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Linda R

Ja jag håller helt och hållet med..ingen idé att omge sig av tråkmånsar :p Det har du ju lykats bra med nu med din hemlighet* hihi!!



Tusen tack för den fina kommentaren :D

2011-01-26 @ 19:36:46
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: gabriella

som tindra hade sagt...

Komma gaaabbii!!! :)

2011-01-30 @ 16:19:51
URL: http://bellavie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0