*Söndag*

Egentligen ska jag sova, men tänkte jag skulle hålla bloggandet uppe så får bli en liten snabbis uppdatering..
Såå vad har hänt sen jag skrev sist tro?
I Fredags jobbade jag på dagis hela dagen.. Och direkt efter att jag slutade så åkte jag till Emtunga och tjötade lite med Linda, Sandra och Sanna... Det va himla trevligt.. Meen man kunde ju inte annat än att bli bebis sjuk när man satt där.. Sanna satt där med en sååå fiiiin bebismage, och Linda trallar runt med finaste Milicia på armen.. Inte rättvist om ni frågar mig, jag vill oxå ha en bebis.. Nog för att Tindra är bäst, men hon gillar inte alls att jag kallar henne bebis.. Säger jag till henne att hon är mammas bebis svarar hon mig bara "Jag är Tindra Jonsson".. Såå det är väl bara att inse att liten blir stor.. Visst det hör väl till, men måste det gå så himla fort? =(
Hur som helst så skulle Sandra och Simon ha myskväll, så vi fick snällt och fint lämna dom i fred.. ;-) Då åkte jag hem till Linda på kvällen och åt lite mat med henne och Jonas, det va oxå himla kul.. Lite planer för sommaren blev det allt.. Åhh vad jag längtar tills det blir varmt så man kan vara ute och hitta på saker.. Spela kubb, grilla och göra allt annat som hör sommaren till.. =o)
Ännu lite senare på Fredagen åkte jag hem, myste i soffan med gosis och kollade på I rymden finns inga känslor.. Riktigt bra film om ni frågar mig.. Känns som att jag hann med himla mycket på en dag, då jag trots allt jobbade till 17..
Igår hade jag fullt upp hela dagen, jag skulle sovit egentligen då meen det hann jag inte riktigt med.. Va återigen en snabb sväng hos Linda, hoppade in på systemet och köpte en flaska vin, det är alltid gott att ha hemma.. Gjorde lite annat med, men det är hemligt.. =P Ödet uppenbarade sig dock på Ica en sväng märket jag.. Härligt härligt.. Så mycket grejer jag hade velat skriva, men det får vara, jag hoppas iaf att tiden går fort nu.. ;-)
Har även varit vilda diskussioner om vad man får och inte får skriva på sin blogg.. Vad man ska och inte ska skriva om m.m m.m.. Och här är vad jag anser om det.. Vad man skriver på sin blogg är helt upp till en själv.. Så länge man själv kan stå för vad man skrivit sen.. Man har väl ändå en blogg för att skriva vad man känner? Eller har jag fel? Jag tänker inte sitta och skriva saker i min blogg som jag inte menar, då är det väl ingen mening med att skriva heller? Sen tycker jag inte heller att man ska "hänga ut" nån med typ namn och bild, det är galet onödigt.. (Nej jag vet ingen som gjort det asså) Men hade så varit fallet hade jag faktiskt tyckt att det hade varit fel..
Så där ja.. Det får räcka för stunden.. Börjar allt känna mig lite smått slö nu.. Så dags att krypa ner under täcket.. Ha det gott där ute..
Over and out..
// Emelie..!!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Hahaha javisst vi skulle allt ha kastat kläderna som en old school sandra =) Coolt ju :p

Livet är som det är och man skall väl absolut inte trotsa ödet :p Men det vet vi ju att du inte kommer behöva göra heller-gooooo emelie!!!



Tack för sällskapet vid frukosten idag...och som gengäld tycker ja att vi delar på din flaska med vin en kväll snart ;)

2011-02-01 @ 12:47:16
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0