Måndag..

Sitter på jobbet nu och borde verkligen ägna mig åt lite plugg nu när här är lugnt.. Men usch jag hittar ingen motivation överhuvudtaget att göra det.. Ibland känner jag bara att en paus i allt vore bra.. Så därför tänker jag ge mig ut i skogen och plocka svamp imorrn, med eller utan sällskap, måste verkligen ut.. Jag är livrädd för skogen, det erkänner jag, men fy faan va gött det är att gå runt där och andas in den friska luften och kunna njuta av tystnaden och lugnet.. Vill helst behöva slippa gå själv, då jag känner mig otrygg där ute.. Tindra kommer ju vara med, men vet inte hur hon ska kunna rädda mig om nåt läskigt djur kommer..!! Då är det ju jag som borde rädda henne, och hur ska jag klara det om jag själv är vettskrämd lixom? Ahh kan konstatera att sällskap är behövligt för mig.. Så du människa, dissa nu inte skogen imorrn.. ;)

 

Sitter här och kollar över schemat så att man kanske kan få bort några nätter och lägga in lite dagtid istället.. Hade varit helt underbart om man fick ihop det, då hade jag ju kunnat ha Tindra hemma mycket mycket mer.. Trivs bäst när hon är hemma är klart.. Ska hämta hem min lilla goding imorrn, och kommer ha henne hemma tills på Tisdag nästa vecka.. Gött det..!! I helgen blir det ev skara sommarland.. Får se hur det blir, inga planer spikade än och det beror ju lite på sällskapet med.. ;) Och om jag kommer över min ha-bikini-på-allmänplatsfobi.. Det tror jag ju dock inte jag gör, men jag kanske biter ihop och gör det för Tindras skull i så fall.. Hade varit gott att komma iväg på nåt man inte annars gör.. =o)

 

Nej nu tror jag inte jag orkar ge mer uppdatering för denna gången.. Kanske bäst att vila lite nu när jag ändå inte har motivation att plugga.. Kommer bli en sjukt lång dag imorrn, för jobba efter jobbet, sen hämta Tindra, åka iväg och plocka svamp, sen hem och plocka i ordning lite hemma, och efter att Tindra somnat lär jag bli tvungen att plugga.. Så ahh Natti säger jag för stunden..

 

Over and out..

// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0