Dagen..!!

Igår va ingen bra dag, det kanske ni som läser min blogg märkte.. Idag har varit mycket bättre.. Har gjort mitt sista prov i Svenska B kursen, nu väntar jag bara på att det ska bli rättat så man får ser hur det går med allt.. Hoppas på det bästa.. På måndag drar samhäll A igång, får hoppas det ska gå bra oxå..


Hur som helst, åter till dagen.. Efter att jag gjort klart provet som tog typ 4,5 timma!! så la jag mig lite, va galet trött efter att ha jobbat, och jobbar ju i natt igen.. Jag fick ca 2 timmars sömn eftersom att jag hade lovat mamma att jag skulle köra henne på fest.. När det va gjort va det ingen idé för mig att lägga mig igen så kl va runt 18 när jag kom hem.. Fick bli till att laga lite mat och kolla på veckans inspelade Grey's Anatomy..!! Hann med lite skype med min underbara Gabi oxå, det är helt sjukt egentligen att man kan sakna nån så mycket som jag saknar henne.. Hon betyder så jävla mycket så det finns inte, bäst är va du är min gumma..!! <3


Sen va det bara att kila till jobbet.. På vägen till jobbet stod det en älg på en åker, gissa hur lycklig jag blev??!! Är ju typ kär i älgar.. Så jag släppte på gasen (givetvis, det va ju en älg vid vägen!!) och när jag kom närmre började den springa vid sidan av min bil.. Och inte travade den sakta heller, utan den satte av i full galopp.. Så coolt att se.. ;) Så jag tog en bild på den, blev dock inte bästa bilden då det faktiskt inte är så lätt att köra och ta kort på en älg samtidigt.. Man fick ju ha koll på andra bilar, vara lite vaksam på ifall det kanske fanns en till älg nånstans, och samtidigt ha lite koll så älgen jag tog kort på inte bestämde sig för att byta riktning helt plötsligt.. ;) Hur som helst så gick det bra, jag fick en bild iaf och kom fram hel och i tid till jobbet.. =o)


Gjorde dock nåt fruktansvärt onödigt förut.. Borde inte gjort det, för jag vet att så beter man sig inte.. Jag drog in en annan människas barn i ett tjaffs som den inte har något med att göra.. Varken pappan eller barnet.. Inte så att jag sa något elakt om barnet asså, men jag borde inte nämnt henne överhuvudtaget.. Så ja, det ber jag faktiskt om ursäkt för, på riktigt..


Imorrn lutar det åt att det blir Varabadet med mina sötosar Tindra, Linda, Sandra och Milicia.. Hoppas verkligen på fint väder imorrn så vi kan åka dit, Tindra älskar ju verkligen att bada.. Jag däremot hatar att ha på mig bikini, meen ibland får man offra sig för sitt barn är klart.. ;)

Detta får räcka för idag med uppdatering.. Ha det gott där ute alla underbara, och ta hand om varandra..

Over and out..

Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0