Helgen..

Tänkte det va dags för en liten uppdatering igen.. Så vad har hänt sen sist då?

Jo jag har haft världens underbaraste helg.. Spenderade den ute, va i stort sett ute hela dagarna utom när vi sov.. Som sällskap hade jag världens bästa Tindra, mina söta vänner och min käre Mor.. Brände mig nåt så in i helvete bara, jävla skit vilken smärta solen kan ge en då eller.. Aja jag hoppas på massa sol på torsdag med så vi kan vara ute massa igen.. =o)

 

Åter till helgen då.. På lördagen hämtade jag Tindra hos Frida efter jobbet.. Då åkte vi typ direkt in till Vara badet där vi mötte upp Sandra, Simon och Sandras kusin (som har ett namn jag dock inte kommer ihåg).. ;) Efter en stund kom även Linda, Jonas och Milicia.. Tindra hade skit kul, hon älskar verkligen att bada.. Sandra va snäll nog att åka kanan med henne då jag är för feg för sånt.. Haha... =) Där lyckades jag bränna mig galet illa på axlarna.. Efter badet åkte vi till Mamma och skulle tvätta bilen.. Tvättade den bara med schampo först, då fick jag ju i stort sett inte bort nåt annat än den lösa smutsen.. Så asfalts fläckar och alla mosade insekter satt allt kvar.. Lite surt..

 

På Söndagen åkte jag och Tindra hem till Frida på fm.. Medan Tindra trallade runt och hoppade studsmatta och cyklade och grejs så passade jag på att sola.. Hej vad jag solade.. Hahah.. Lyckades till och med få färg på benen.. Inte illa.. ;) Sen bestämde jag med Mamma att vi skulle komma dit och grilla på em, jag ville även ge mig på biltvättandet en gång till.. Denna gången med avfettning..

Så vi åkte dit runt 16 tiden eller nåt sånt.. Jag gav min på bilen.. Men tror ni det hjälpte med avfettning? Svar nej.. Vilken jävla skit, och fy faan va sur jag blev.. Kunde verkligen inte släppa detta med att jag inte fick bort skiten från bilen, så efter maten gav jag mig på den igen.. Då fick jag iaf bort asfalten denna gången.. Bättre det än inget.. Får väl köpa lite insektsborttagningsmedel till nästa gång.. Så ska jag nog lyckas få lilla bilen ren och fin.. Funderar på att plasta in den då så att jag aldrig behöver tvätta den igen.. *ler*

 

Och nu till idag som trots äckligt väder blev riktigt bra.. Jag hämtade kläder jag beställt till Tindra.. Sååå sööööta.. Och mer är på väg.. Hahah I'm Lovin it.. ;) Hoppas hon gillar dom oxå bara, men det brukar hon göra.. Egentligen borde jag smyga in hennes kläder i garderoben så dom bara blandas med det gamla så hon inte blir för bortskämd.. Men det är ju så kul att se henne bli så glad när hon får sina nya kläder..!! Iaf, sen fick jag även mail från min lärare idag.. Svenska B är ju slut, och han hade rättat mina sista uppgifter och mitt slutprov, allt gick bra.. Gött det.. Bara den muntliga redovisningen och betygssamtalet kvar nu då.. Hoppas det går bra..

 

Nepp nepp dags för mig att kila.. Ha det gott där ute..

Over and out..

// Emelie

 


Kommentarer
Postat av: Linda R

Haha ja det är ju själva grejen med att ge saker till någon då man får se dom bli så glada =)

2011-06-10 @ 14:10:45
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Linda R

Jupp så fort du har en ledig tid och solen skiner så tycker ja absolut att vi drar dit igen =) Är ju gött för oss badkrukor med uppvärmd pool :p

2011-06-12 @ 16:10:37
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Linda R

hihi den som vill veta något får allt luska lite mer hahaha :p klart ja hjälper dig med håret gummzan =) Puss puss

2011-06-14 @ 13:40:07
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0