Jävla idiot..!!

Idag är jag så jävla irriterad så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. Jag blir så less på folk som ska lägga sig i.. Idag fick jag höra att jag tydligen hellre festar än att är med mitt barn? Seriöst, denna människa vet verkligen inte ett smack om vad jag gör, det är ju ganska uppenbart.. När va jag ute och festade här hemma sist lixom? Inte direkt igår..

 

Men okej jag ska egentligen inte låta denna lilla obetydliga människa få mig att må dåligt.. Och nej kan inte säga att hon gör det heller, hon gör mig bara riktigt riktigt arg..!! Arg för att hon beskyller mig för att inte ta hand om mitt barn, för att jag jobbar.. Men om man tänker på det så är det samtidigt lite lustigt att hon ska anklaga mig för dessa grejer.. Ja jag jobbar, och tyvärr så råkar det vara natt.. Dock spelar det ingen roll då hon faan va på och hackade på mig i somras med, och då jobbade jag bara dag och kväll.. Men man måste ha jobb för att försörja ett barn, och när man är ensamstående så måste man ibland jobba mer.. Jag hade troligtvis inte behövt jobba som jag gör om jag inte hade haft barn, då hade jag ju bara haft mig själv att tänka på.. Nu har jag ansvar för ett helt liv till, då måste man se till att det lilla livet för en bra uppväxt, en uppväxt där barnet inte behöver sakna något.. Fast då är det ju så då att denna person ska ha barn, men hon har inget jobb.. Om hennes sambo har det det vet jag inte så jag lämnar det osagt.. Är ändå inte honom jag har ett problem med, det är henne... Hon som anser att jag inte tar hand om mitt barn för att jag jobbar så jag faktiskt kan se till att mitt barn har tak över huvudet, mat på bordet och kläder på kroppen.. Hon som vräker ur sig att ”hon själv har märkt” att jag hellre festar än att är med mitt barn, trots att hon inte ens träffat mig på lätt över ett år.. Det är henne jag har problem med..

 

Så detta riktar jag direkt till dig då, för personangrepp gillar vi:

Du ska veta att jag tänker kommentera minsta lilla grej du gör.. Du ska nog få se att på det sättet du idag försökte få mig att känna mig som en dålig mamma, ska jag försöka få dig att känna precis likadant.. Tyvärr lyckades du inte, jag gör allt för mitt barn.. Men jag däremot kommer att lyckas med det du inte klarade av.. För jag är ganska envis av mig.. Jag tänker inte hota dig, det är bara himla onödigt.. Jag tänker dock säga att du verkligen har retat upp fel person.. Det är som jag sa, jag skulle gå över lik för att försvara mig när det kommer till mitt barn..!!

 

Egentligen borde jag låta detta vara, men denna människa har irriterat mig med sina förbannade pikar och sitt jävla skitsnack så länge nu att jag fanimig har fått nog nu.. Skit ska skit ha..!!

Hon sa faan inget om att pappan till Tindra minsann inte alls tog sitt ansvar när vi flyttade isär, för enligt henne va det synd om honom.. Pfffttt... My ass heller att det va..!!!

 

Aja sak samma nu.. Jag blir mer och mer irriterad bara jag tänker på det.. Bäst att sluta skriva nu då innan jag skriver nåt jag kommer ångra sen..!!

Over and out

// Emelie..!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I know how it feels.. strunta i det, du o många fler vet vad som är sant o hur det ligger till.. ha en trevlig kväll.

2011-06-03 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0