Midsommar..!!

Dags för ytterligare en uppdatering då kanske..!!

Idag är det midsommar, den har spenderats hemma med mitt lilla hjärta.. Vi har städat hela dagen, eller iaf jag.. Tindra har iaf varit tillräckligt duktig att hon inte redan har stökat ner överallt.. Så duktig tjej får man säga till henne..!! Det enda som är kvar nu är väl att torka golven, men det är helt omöjligt att göra med min lilla dam vaken så det får jag göra när hon har somnat..

vi har ätit midsommar mat med är klart, färskpotatis och kött med gräddfil, och jordgubbar med grädde till efterrätt.. Gott..!!

 

Annat som hänt sen jag skrev sist är ju att Chris va här i helgen som va.. Eller ja han kom på Torsdagen och åkte hem på Tisdagen.. Hur mysigt som helst va det.. Vi va på Tobbes student på fredagen och på Lördagen va vi hemma hos mamma och grillade lite.. På kvällen blev det potatisfestivalen med bror och Annelie.. Förfesten blev hemma hos mig, grannarna kom över och tog några öl oxå.. Himla trevligt hade vi.. =o) När vi väl åkte till Alingsås så regnade det som faan, det förstörde ganska mycket.. Och i bilen på vägen hem förstörde jag resten.. =( Fasiken va dumt det kan bli ibland.. Två personer fick måttligt med skäll den dagen, den ena förtjänade det.. Den andra gjorde det inte, hon har inte gjort mig ett skit.. Dock verkade vi ändå ganska sams när vi la på telen, och det va ju bra det iaf.. Tjaffs är riktigt onödigt..!! Men vi hade kul emellanåt.. Söndagen spenderades bakfull på soffan..!!

 

På måndagen åkte jag och Chris och tog en fika inne i Lidköping... En promenad tog vi oxå är klart, soligt och skönt va det.. På eftermiddagen kilade vi med mitt lilla bus till lekparken.. Härlig dag.. Eller ja, det va en härlig helg över lag måste jag säga.. Trivdes som fisken i vattnet med min fina Tindra hemma så många dagar och med Chris hemma med är klart.. ;) Så på Tisdagen när jag lämnade Tindra på dagis och sen körde iväg mannen till flyget blev det oerhört tyst och tråkigt här hemma.. Men visste att den dagen som det va dags att bege sig tillbax till verkligheten skulle komma.. Så jag överlever.. =)

 

Nu får det räcka med uppdatering idag för jag tror minsann att min lilla skrutt börjar bli trött, det är ett jävla liv på henne nu.. ;)

 

Hoppas alla har en underbar midsommar..

Over and out..

// Emelie..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0