Liten uppdatering..

Nu har jag varit sjukt dålig på att blogga igen.. Men har inte riktigt hunnit med det bland allt jag har haft att göra..
Mycket saker har hänt iaf, det mesta bra dock.. Jag trivs med livet nu kan man säga.. Life is amazing right now.. Love it.. Har jobbat himla mycket det sista.. Men det är så det är ibland.. Tindra har varit sjuk, men hon har oxå blivit frisk så det är ju bra.. Va riktigt orolig för henne där ett tag.. Mitt i min oro för henne så kom världens bästa Martin och knackade på min dörr med.. Sweet.. Han är helt fantastisk kan man säga.. Trivs så jäkla bra med honom..
Hmm vad mer han hänt då? Joo jag har fått min iPhone 4 nu.. Va lite tveksam till att köpa en först, meen jag är galet glad att jag gjorde det.. Älskar den.. Men nu är jag ju värre facenörd än va jag va innan.. Jaja det är väl sånt som händer antar jag.. Nåt jag inte gillar riktigt dock är att jag klarar inte av att messa när jag kör.. minus för mig, men plus för mina medtrafikanter antar jag.. ;-)
Just nu sitter jag i England.. Har åkt hit på en partyresa för att fira min underbara Gabi.. Och firat har vi gjort.. Torsdag och Fredag spenderades på puben.. Och även denna afton blir likadan.. Idag blir det dock födesledagsmiddag innan vi ger oss på alkoholen... Dock känner jag hela tiden att jag saknar min Tindra och jag saknar Martin med.. Men det är väl så det blir gissar jag på.. Hade jag inte saknat dom hade det ju varit nåt fel på mig, speciellt om jag inte hade saknat Tindra.. ;-)
Saknar givetvis mina underbara sötnosar i mitt Gold Team med, och lilla Milicia.. Hon kommer säkert ha blivit jätte stor när jag varit borta, fast jag bara varit borta en helg.. ;-) Jag får ju träffa henne på måndag när mina mysiga vänner Linda och Mathilda hämtar mig på flyget.. Då är ju självklart Milicia med i bilen.. Mysgos..

Blev lite shopping igår.. Köpte tre tröjor på en affär som heter Bench, åhh va jag älskar det stället.. Liite dyrt kanske, men lätt värt varenda krona.. =o) Blev allt lite annat smått och gott med.. Inte direkt ofta jag unnar mig grejer så det va jag värd.. ;-)
Måste berätta om en annan grej med innan jag kilar.. Va på nåt som heter Aqua Bike med Linda för ett tag sen.. Faan va kul det va.. Men usch vilken dålig balans jag har då.. Inte riktigt okej.. Hur som helst så ska vi iaf kila på det igen nån dag, längtar tills dess kan jag säga.. För så det va verkligen riktigt rolig träning.. Man tränade både kroppen och skrattmusklerna märkte jag.. ;-) Har även testat på Just Dance till Wii, det kändes med som träning än dans.. Dansade i onsdags, och har fortfarande träningvärk idag.. Det betyder ju att det är bra träning, och kul va det med.. Såå det tänker jag fortsätta med.. Och dessutom har Linda lyckats övertala mig att följa med på vattengympa med.. Ahh nu är det dags att komma i form känner jag.. =o)
Nepp nu får det räcka med uppdatering för denna gång.. Ska kila och se så min sötis Gabi mår fiiiint.. ;-)
Take care people..
Over and out..!!
// Emelie

Kommentarer
Postat av: Linda R

Näää vad söt du är, blir helt varm inombords när ja läser dina två senaste inlägg...och ja får väl erkänna att ja saknar dig med =) Och Milicia har frågat efter dig varje dag (haha kanske inte men vem vet :p ) hihi...

I veckan är vi ju uppskrivna 2 dagar på bike o vattengympa plus att vi hämtar dig imorgon så vi kommer ju ses massssssor-i like that!!! =)

Ha det bäst nu tills vi ses och njut av det som är kvar av din semester <3

2011-03-06 @ 13:47:10
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0