Sista dagen..

Jupp idag är sista dagen på min partyresa.. Har haft galet kul kan jag säga, känner att det va en välbehövlig resa.. Även om jag saknar min Tindra sjukt mycket, och Martin, och vännerna så känner jag att det va skönt att komma iväg från verkligheten.. Det blev kanske inte så mycket vila, det blev mest alkohol.. Men ändå.. Gott att komma iväg och bara vara mig..
Igår firade vi min söööta Gabi med en middag, vi gick ut och åt på en Indisk resturang.. Jag vågade dock inte testa nån indisk rätt, så jag åt pommes och kyckling.. Mesiga jävla jag som inte vågar testa nåt nytt.. ;-) Till middagen rann det fint ner ett par Malibu/pineapple.. Efter middagen kilade vi vidare till Riverside, vi hann knappt sätta oss ner innan Alex kom med varsin Malibu/pineapple och en tequila.. Gabi shottade som en crazy person.. =P Min drink tog slut galet fort, då va det bara att bege sig till baren och köpa en redbull/vodka.. Den försvann oxå sjukt fort.. Sen köpte Edd en hel kanna (?!) med en skit god drink som heter Green Frog.. Där fick man oxå i sig ett antal glas kan jag säga..
Efter Riverside begav vi oss upp mot The Galleries.. Där blev det ännu en redbull/vodka.. Sen va det stopp på drinkarna för min del, då gav vi oss på shottarna.. Tequila och jägerbombs om varannat.. Kan ärligt säga att jag inte riktigt vet hur många som gick ner, men Gabi sa att det va minst 10 st, men kan lätt ha varit fler.. Herregud.. Stackars Edd och Chris som jag hela tiden utmanade att ta en till.. ;-) Kan tala om att Chris mådde allt annat än bra, honom lyckade jag supa ner totalt.. Skit kul att jag klarade mer än han, han va ju inte direkt liten.. *hahah* Hejja Emelie säger jag.. =o) Hade en riktigt kul kväll igår iaf.. Dock va jag verkligen inte nykter när jag kom tillbax hem till Gabi och Alex.. Jag va livrädd för att lägga mig för jag räknade med en jävla baksmälla idag.. Så jag la mig på golvet (!!) och åt Crumpets med massa smör på innan jag la mig.. Fick i mig lite cheesestrings och lite wotsits oxå.. Tror det va natt maten som räddade mig..
Jag mår skit bra idag.. Fattar det inte.. Men är man på semester kanske baksmällan oxå tar semester, eller?
Hur som helst så är min partyresa iaf över idag.. Inatt börjar vi den värdelösa resan till flygplatsen, inte alls kul att sitta i en bil i typ 4 timmar eller va det nu tar.. Men det ska ändå bli skönt att komma hem.. =o)
Nu blir det pannkakor till frukost.. Lovely...
Over and out..
/// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0